00:18 چقد خوبه ادم یکیو تو زندگیش از ته دل دوس داشته باشه❤🤗
00:18 چقد خوبه ادم یکیو تو زندگیش از ته دل دوس داشته باشه❤🤗
00:16 کلیپ نوشته دپ غمگین مود لاو رفت..
00:06 ما توبه کنان ب دنبال یار در کوچه پس کوچه های این شهر بزرگ میگردیم
00:09 میسازهتجربهترنگتیادمجدید:)🐾✨❤️🩹 مشابه ها
00:08 غروب دلنشین و حس دلتنگی؛ تقابل انسان با فکر و خیالهای شبانه غروبی دلنشین در پسزمینه کوهستان که مردی تنها را در حال تأمل به تصویر میکشد، همراه با متنی که به فکر و خیالهای شبانه اشاره دارد و موسیقی غمگینی ک...
00:14 دلنوشته غمگین یک جوان: «من اصلا آدم نیستم...» این ویدئو یک جوان را نشان میدهد که با لحنی حزنانگیز و تصاویر سیاه و سفید، احساسات عمیق ناامیدی و بیتفاوتی خود را بیان میکند. او میگوید که قلب ...
00:21 اعتبار ادم به امن بودنشه . اعتبار چشم به سیر بودنش🤫♥️
00:09 چیزی که ادم رو نشون میدع ظاهر نیس شخصیته🖤
00:10 ناراحتے تموم میشع ولے داغ بعضے حرفا تا ابد تو دل ادم میمونع...🥀
00:07 بلد نیسین از دل ادم دربیارید😅❤️🩹
01:03 .............ادمهارواادمهادیوانهمیکنند نهگذرزمان...........
00:18 یه کاری با دلم کردی که بعد از تو نخوام دیگه همون آدم سابق شم..
00:24 بی حوصله ترین ادم رو زمینم.....
00:13 شکست عشقی بدترین تجربه ایه ک ادم میتونه داشده باشه:)
00:14 همش ادم ها رو یک جور قضاوت نکن
00:17 وقتی فکر میکردی که اون امن ترین ادم زندگیته😔💔
00:22 ادم تا یه جا صبر و تحمل داره🙂💔
00:26 عصبی ترین ادم ها مهربون ترین قلب هارو دارن..
00:12 کاش همه ادم بودن نه پوست آدم کاش
00:23 موزیک ویدیو احساسی: آدم بدای دور تو که دور نکردی این یک ویدیو کلیپ است که دارای موسیقی و تصویر دلنشین است. تصویر زمینه شامل طبیعت و یک دریاچه آرام است.
00:11 هر چی بزرگتر میشم بیشتر ادم بدای فیلمارو درک میکنم
00:20 دیگه نمیشم اون ادم قبلی.....:)
00:11 ادم همیشه از جایی که تکیه کرده میخوره زمین
00:07 وقت منطقی ترین ادم داخل دعوا رسید.
00:08 چرا نباید به عشق سابق خود برگردیم؟ یک درس بزرگ یک درس آموزنده در مورد روابط گذشته... اگر در جنگل یک درخت را دو بار ببینید، یعنی مسیر را گم کردهاید. این ویدیو به زیبایی این نکته را در مورد بازگش...
00:44 نکته ای که زندگی ها رو جابهجا میکنه...
00:18 کلیپ غمگین عاشقانه: چی اومد سر اون پسری که صداش زدم بابایی؟ وقتی اون که 'بابایی' صدایش میکردی، دیگه اون آدم سابق نیست... یک کلیپ غمگین و احساسی دربارهی تلخی یک جدایی.
00:10 ادم باش زندگی کن اول آخرش می اول میمیری