00:13 خیلی از ما اینجوری هستیم ، ای کاش حداقل ادم خوبی بودید..
00:13 خیلی از ما اینجوری هستیم ، ای کاش حداقل ادم خوبی بودید..
00:04 ادم که به هر کسی نمیگه حالم بده:)
00:16 به ادم مورد علاقم نزدیک نشو ، چون قاتل شدن رو دوست ندارم
00:16 همه ی ما ادم بدا ꯭یه ꯭ر꯭و꯭ز꯭ی خوب بودیم👌🏿🖤 مشابه ها
00:08 "یعنی من واقعا انقد ادم بدیم"
00:08 گاو اگه ادم بودن میشد رفیق من
00:23 اشتباه کردی... :))🙃🖤
00:20 همه میگن تز اون ادم خولایی🥹🎀
00:43 ٭ادمبایداسیدبخرهریختشونوپاککنهاوباشو!٭
00:18 بدون ریز ترین اشتباه!😂😂💪🏻👌🏻
00:11 دیگه نیستم اون ادم بچه گیامو 🖤🫥🥲
00:12 عاشقانه . . . . .:////////////
00:17 ادم واسه کسی که فوت شده اهنگ میخونه اخه🤦🏻♀️
00:04 من ادم کم حرفی ام اما ن برای تو:)
00:15 چقد بده ادم با خاطرعهای خوبشم اشک بریزع:)🖤
00:14 هعی مانالیزا بگو راز خنده هات چی ک ادم بد بع فاک میده🫡🫴👩🏼🦯
00:45 من از راه به در کن من حریص اشتباه ام
00:46 فیلم خنده دار بتمنی پارت دو. لایک و کامنت یادت نره
00:15 اونجا ادم لاشی ندارع
00:12 من یه همچین ادمی میخوام , اره:)
00:27 تو ادم بده نیستی باشه قربونت برم؟
00:13 بهترین اشتباه من........ :)))
00:20 مرد اون ادم خونگرم، ذات`؛درستشو؛ فاتحشو خوندن!
00:16 ولی از حرف زدن خیلی پشیمون شدم!
00:11 پست برایه ادم نبودن ادما .....
00:14 ادم های لاشی...
00:41 درس ها به عنوان انسان از نظر هوش مصنوعی
00:04 قدر این ادم هارو بدونین ، ارزش اینا از خیلیا بیشتره