00:14 چقدر برای این چهارده دقیقه گریه کردیم😭❤✨
00:14 چقدر برای این چهارده دقیقه گریه کردیم😭❤✨
00:13 صدلی گریه تو شنیدم گریم گرفت🥺
00:18 ولی خیلی سرش گریه کردم🤌🏻🥲💔
00:23 آدمای تنها بارونو دوست دارن؛ چون حداقل دیگه تنها گریه نمیکنن.... مشابه ها
00:09 گریه لعنتی ...لعنتی..لعنتی......
00:29 موزیک ویدیو برای مناسبت احساسی
00:20 پسرا هم گریه مکنن ولی تو تنهایی🫸🏻🩸
02:00 انیمیشن که گریه نداره . اون انیمیشن🥺
00:27 بی تی اسB T S جئون جانک کوک یا همون کوکی
00:15 اون خنده آخر از گریه بدتره 🤣🤕🤣🤕
00:23 کلا هپی فیسم دیگ از تو داغونم ولی ظاهرم نشون نمیده:)
00:24 ما هم خیلی خیلی گریه کردیم 🥲😢😭
00:15 اگه منم بمیرم دوستام اینطوری دور قبرم جمع میشن یا میرن پی خوش گذرونی
00:40 چه بی هوا هوای گریه دارمم(Theshey)
00:10 فکر کنم واقعا اینطوری باشه🥲🚶🏼♀
00:14 روانشناسا میگن وقتی ناراحتیم.....!
00:13 خنده هاشو عشقه گریه هاشو عشقه:)
00:30 غمگینـ مرگـ گریه عزیزانـ ناراحتىـ
00:13 #چه ذوق هایی ک تبدیل ب گریه شد. . . 🖤🚶♀️
00:33 صدای گریه منو می شنوی ..........
00:08 او خدای غیرممکن هاست✨... در حالی که تو برای ممکن گریه میکنی🥺❤️🩹
01:00 خیلیامون احتمالا باهاش خاطره داریم:)
00:08 حسم اون لحظه ::::)))))). .
00:28 از گریه هاش بغضم گرف..........
00:06 بد ترین نوع گریه شبه که صدات بیرون نره تا کسی بیدار نشه
00:07 بابت تمام شب هایی رو که با گریه گذروندی.....!
00:19 چرا داری گریه میکنی؟
00:59 انقد شبا سرمو کردم زیر لحاف و برات گریه کردم.