00:20 عاشقانه و برای بیان احساسات❤️❤️
00:20 عاشقانه و برای بیان احساسات❤️❤️
00:05 مواظب احساسات خود باشید میتونه دیگه نباشه🥀💔
00:07 قبول دارید که نسل ما غمگین ترین نسل با خنده های فیک بود ؟! 👌🏻💔
00:08 من به مرگ احساسات اعتقاد دارم!: مشابه ها
00:22 امروزه ها هیچ احساسی ندارم. خالی از احساسات هستم
00:14 من قلب ندارم من احساسات ندارم من قلب ندارم من اثلا ادم نیستم😔💔🥀
00:10 گور بابای احساسات باید نشون بدم که مادرم چجوری تربیتم کرده
00:18 یِهبارجَوونبودیمنَچَسبیداونم..! - شایع