00:17 من بی احساسم؟!..................
00:17 من بی احساسم؟!..................
01:05 برای مناسبت عاشقانه باشد همینجور ک گفتم
00:10 یه حالیم به دخترامون بدیم🥂...
00:37 وقتی داخل دعوا حرفت هست اما خودت مهم نیستی کک مشابه ها
00:11 تایپ های mbti چه زمانی احساس حماقت می کنن؟
00:21 پایینی صد در صد😂😪 .
00:08 = ]
00:11 ........ چه احساسی داشتید(☉。☉)!
00:23 (: ـ
01:05 وقتی غم داری تازه میفهمی اهنگا چی میگن🖤
00:13 But next week...I hope I some were laughing...
00:38 گاهی مهربونی ضعف نیست انتخابه ✨🕊️❤️
00:11 گور بابای هرچی احساسات :
00:25 نازتو میخرم حتی وقتی میدونم تهش رفتنه
00:35 از آن به بعد احساس اضافه بودن کرد
00:10 هعی منم اینجوری احساس میکنم🥲کسی دوسم نداره😓
00:10 من احساس تنهایی نمیکنم من واقعا تنهام و اینا باهم خیلی فرق دارن
00:31 تفاوت رو احساس میکنید؟؟ 😂
00:03 - چرا با کوچیکترین حرفش رنجیدی!؟
00:08 چطوری باور کنم که این دوتا کیوت....
00:09 احــســاس دوســتــداشــتــن...
00:06 حس من وقتی بخاطر من باهم دعوا میکنن😂
00:19 خیال میکردم که یه نفر واقعا بهم باور داره:(
00:12 گوربابای احساسات .............
00:06 هروقت احساس کردی دستتو نگه دار ببین چی میاد🙂💞
00:15 ✦چونزیادیاحساسداشتم✦
00:07 امیدوارمممممممممممممممممممممممم..
00:21 بی احساس نشدم فقط دیگه، کمتر از قلبم استفاده میکنم. . .