00:14 احساس خفگی میکنم. بغض گلویم را رها نمیکند 😜😁😁
00:14 احساس خفگی میکنم. بغض گلویم را رها نمیکند 😜😁😁
00:24 احساس میکنم خیلیییییی حق گفت چون خیلی مواقع احساسش کردم
00:10 ولی من اون یدونه روهم ندارم💔❤️🩹
00:20 از تو بهتر خیلی هست ولی من دوسشان ندارم من تورو دوست دارم ⚰️♥️♥️♥️♥️ مشابه ها
00:08 عررررر چقد قشنگ بوددددددد ارمیا تقدیم ب شومااا:))♡
00:13 این چه دردیست ک مبتلایش شدع ام ...😞😪🚶🏼♀️
00:12 من ک اصرار ندارم تو خودت مختاری
00:26 من دیگه حوصله آدم های فیکو ندارم-!
00:09 چطور بهم میگین بی احساس ؟:)...
00:24 حرفی ندارم....................
00:15 یه دسته گل کیوت خشمل درست کن :😃🥺
00:39 'متنی برای بیان حالم ندارم...؛!'️
00:30 لحظه های بی قصه رو طاقت ندارم!🤍
00:29 واقعا حرفی ندارم..............
00:43 احساس ادمارو نابود نکنین:)....
00:53 حرفای من به همتون......... :)(
00:56 صدای سلطان احساس قاسم فاضلی...
00:24 حال ندارم زندگی کنم..................
00:30 💜ᗷTS⟭⟬💜, Army, Rmmmmmmmmmmmmmm
00:16 چ بقضی تو گلومه :)) _نبودن آرزومه.
00:18 _وقتی میگن چرا اینقدر بی احساس شدی؟ 💔
00:23 ........................دخترانه
00:15 ✦چونزیادیاحساسداشتم✦
00:16 فقط من احساس میکنم من اینجوریم یا غیراز منم هست😐🫡.........
00:07 . واقعا حرفی برای گفتن ندارم.
00:05 من مشکل اعتماد کردن ندارم مشکل.....
00:12 استرس و اضطراب و احساس ناکافی بودن دقیقا همینجوریه
00:11 حرفی ندارم 😭😂