00:14 ولی استرس بد ترین احساس دنیاس❤️🩹😭
00:14 ولی استرس بد ترین احساس دنیاس❤️🩹😭
00:24 یاشار.........(ಡ ͜ ʖ ಡ
00:13 من بی احساس نیستم،فقط آدمش را پیدا نکردم :)
00:24 عنوانی ندارم.................. مشابه ها
00:13 من مشکلی با سینگلی ندارم !😂🍃
00:15 ولی برای من برعکس چون من دیگه رفیقی ندارم🪦🖤
00:23 خستم ندارم حال برگشتن....😅💔
00:29 حرفی ندارم....................
00:12 امادیگهحوصلهسختیروندارم-
00:41 دیگع حوصله ی هیچ چیز رو ندارم 🥀
00:09 حتی عرضه مُردن هم ندارم:)😅💔🖤
00:13 من میدونم هست😂
01:00 آتوسا مدگل
00:17 ............انوان ندارم...........
00:12 احساس ناکافی بودن و حمله ی عصبی همچین چیزیه:
00:12 حق داره خب احساس خاصی نداره😂
00:11 حالا منکه قبول ندارم ولی...(کپشن)🙂❤️🩹
00:19 من جز تو کسیو ندارم،استقلالم⭐⭐💙👑
01:24 حرفی ندارم خودتون ببینید ..
00:27 تو درگیر یک احساس یک طرفه بودی🦋💔
00:15
00:46 اگه توام اینارو انجام میدادی بگو من احساس تنهایی نکنم😂👊🖐
00:12 وای !چه احساس امنیتی میکنهههه🥲😂🤌
00:12 طاقت بیخبری از هیچکدومو ندارم:)))
00:11 عنوانی ندارم............؛((...
00:10 عنوانی ندارم واسه این🤣🤣🤣🤣🤣🤣
00:18 راهی ندارم ز اینکح بسوزمو بسازمم🙂🖤
00:13 پ ن : واقعا حرفی جز حق ندارم😔