00:16 قلب هاست که ذات انسان را نشان میدهند
00:16 قلب هاست که ذات انسان را نشان میدهند
00:16 افسرده نیستم ،من فقط کسیو ندارم باهاش حرف بزنم
00:16 رفیق : دلت بهش خوشه انتظاری از تو ندارم 🤍✨
00:27 چیری ندارم بگم ولی خیلی ناراحتم: مشابه ها
00:09 احساس میکنم قفسه سینم درد میکنه:)!
00:06 حرفی ندارم...:)
00:34 حرفی ندارم😂💅🏻✨
00:06 دخترم ولی اصلا چیزای گوگولی دوست ندارم...🙂🇮🇷
00:04 به هیچکس تعلق ندارم:)))))))))))
00:12 نمیبینی دوست دارم کوری حتما💔🙃
03:43 عنوانی ندارم فقط لذت ببرید..........
00:15 انقدر اذیتم نکنید من کسی رو ندارم هوامو داشته باشه(:!
00:15 مگه اون چی داره که من ندارم🥺💔
00:15 جرررررررر من ک چیزی برا گفتن ندارم😂
00:16 به ادم مورد علاقم نزدیک نشو ، چون قاتل شدن رو دوست ندارم
00:34 همخواب رقیبانیُ من تاب ندارم...!🖤🙂
00:09 حق بود خدایی مخصوصا زنگ ریاضی.
00:16 تو با من یکاری کردی که علاوه بر خودم حوصله هیچ کس دیگه ای روهم ندارم
00:47 نظری ندارم شما آهنگارو نگا کنید ✨
00:08 عام خب..... حرفی ندارم😌🤌🏻🎀
00:15 ندارم عنوانی. فقط خستم
00:15 گاهی در هیاهوی اطراف احساس تنها بودن میکنی
00:23 رسما به سنی رسیدم که تحمل صداهای اضافه رو ندارم
00:11 هم خستم هم وقت برای خستهبودن ندارم.
01:02 عنوانی ندارم........ 😐🚶🏻♀️
00:16 بهم برسید دیگ حرفی ندارم پووووو
00:14 تو که بمونی واسم به کسی احتیاج ندارم🎀💕H..
00:14 کم کم فهمیدم که واقعاً برای هیچ کس معنایی ندارم.