00:18
00:18
00:21 فقط دخترا این لحظه و احساس رو درک می کنن🥺
00:10 میدونی ،بعد هر پیام که بهم میدی من حس اضافه بودن دارم
00:09 بهمن هم اضافه کنیم.اگه موافقید کامنت کنید🧊🗿 مشابه ها
00:08 احساس دلقک بودن برای خودت:((((
00:28 آهنگ بی احساس شادمهر عقیلی...
00:10 خیلی بی احساسی.................
00:09 با من مثل یه موجود اضافه رفتار نکنین
00:20 توایناحساسمنوبردی.
00:18 بهترین ورژن خودتو بساز ( ‾́ ◡ ‾́ )
00:06 واقعا نمیدونم چرا هیچ احساس خاصی ندارم
00:05 بنده همیشه احساس واگعی میدم و کیک دریافت میکنم
00:14 احساس خفگی میکنم. بغض گلویم را رها نمیکند 😜😁😁
00:24 احساس میکنم خیلیییییی حق گفت چون خیلی مواقع احساسش کردم
00:09 چطور بهم میگین بی احساس ؟:)...
00:56 صدای سلطان احساس قاسم فاضلی...
00:18 _وقتی میگن چرا اینقدر بی احساس شدی؟ 💔
00:16 فقط من احساس میکنم من اینجوریم یا غیراز منم هست😐🫡.........
00:12 استرس و اضطراب و احساس ناکافی بودن دقیقا همینجوریه
00:07 خطرناک ترین دختر دختریه ک تصمیم گرفته احساساتش رو کنترل کنه♥️
00:09 -چرا جدیدن بی احساس شدی؟ حالا من : جدی میفرمائید؟؟
00:10 هعی منم اینجوری احساس میکنم🥲کسی دوسم نداره😓
00:27 موزیک ویدیو حامیم:به جای حامیم بخون
00:15 قراره اینم به کتب درسی اضافه شه یعنی اخه برا چیی؟ 🥺😂
00:29 هیچوقت در زندگی تان به خاطر احساس ترس عقب ننشینید !
00:32 این ریمیکس رو از ته دل احساس کردم🖤
00:10 راستشو بخوای من یروزی با احساس ترین بودم...(:💔
00:19 هروقت احساس ناراحتی کردی یادت بیاد که یبار هیسونگ گفت>>>