00:46 فقط وایب صداش.................
00:46 فقط وایب صداش.................
00:20 فقد وایب اهنگش(:::انیمه هاشم ک نگم(:
00:10 وایب تهیونگ>>>>>وایب تهیونگ>>>>>
00:47 🎹📼✴〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 مشابه ها
00:11 وایییییی وایب آهنگش >>>>> 🥲🫧
00:41 ولی بغل این دوتا>>>>
01:08 وایب خفن:))
00:25 وایب خوبی میده^^=)))))))))))))
00:32 پیانو = آرامش 💗
00:30 تومثلنُتاینموسیقیزیبایی؛💗💤
00:32 غمگینننن اهنگششششش خیلییی خوبهه
00:28 چه وایب خوبی داره :) 👌🏻❤️😢.
01:30 آهنگ هایی که بهت آرامش میده 🖤🖤
00:22 🪐⭐........وایب.......... 🍄🌻
00:12 وایب دریا:)) 🌊🐚................
00:13 شما کدومو بیشتر دوست داشتید؟ ✨🌚
00:29 بازمیشهغرقشدبااینکهابینیستتورنگچشمتو.
00:10 وایب BTS و فنای تهیونگ هرکی بی تی اس رو دوست داره دنبال کنه
00:18 وایب این موزیک>>>✯☆
00:15 ابی و یه اسکل خوش صدا😔😂.....
00:21 متولدین هر ماه باید چه کتابی بخونن ...
00:09 همیشه ماه یه حس خاصی بهم میداده
00:06 "وایب ماه🌑✨🌙✨🌕"........)))))))
00:15 وایب گاد:)🦋
00:23 ولی وایب این آهنگ!:)
00:24 شروین یه وایب خیلی خوبی تو صداش داره:)
00:14 وقتی یونگی تهکوکو دعوت میکنه بعلعععع
00:24 جیهوپ کدوماشونه؟؟؟...............