00:46 امیدوارم بدانی که چقدر🤣🤣🤣🤣🤣🤣
00:46 امیدوارم بدانی که چقدر🤣🤣🤣🤣🤣🤣
00:05 ستاره ها بدون تاریکی نمیتوانند بدرخشند»
00:08 ولی وایب این دنس های دونفره ای ک تو کنسرتاشون میرم....
00:27 وایبش عالیههههه🤍😌 حتما نگاهش کنید💗🎀 مشابه ها
00:24 چه وایب خوبی داشت (:
00:15 ولی وایب شیطان کش
00:13 دعوای خوانندههای ایرانی با همدیگه😳💔!
01:00 پرایم😂
00:08 Pov:منو اون دوستم که خودمون رو به نفهمی میزنیم!
00:23 فق وایب این اهنگ...:)🧙🏻♂️😍🧙🏻♀️
00:15 قدر باهم بودناتونو بدونین بدون هم اصلا قشنگ نیس....!🥀
00:21 از دهه ۸۰.۹۰ کسی هست که این دختر رو یادش نباشه؟
00:08 هق
00:09 - متاسفانه !!
00:27 وایب آرامش این آهنگ 🫀🤍. .
00:14 وَلیوایبِبَغَلِت:)))💜🤌🏻
00:12 ولی وایب کوکی بهشته🫠🫠🫠🫠🫠🫠
00:36 پلی وایب اجراهاش...🙂💙
00:06 :>>>>>>>
00:19 😂😔🤌
00:22 ولی زیبایی وایب کلاسیک...
00:19 عجب وایب خوبی داره (✪‿✪)
00:12 وایب این اهنگ🎧❤️🩹..........
00:58 وایب صداش خیلی خوبع:)))
00:21 این آهنگ روسیش خیلی وایب خوبی میداد ببین دیگ فارسیش چیه🤌❤️
00:47 خان دایی یا خان نانی.......😂😂
00:34 وییی وایب صدااش😭😭🎀
00:11 وایب بارون داخل شب>>>