00:15 لعنت ب اون روزی ک آرزو کردم کاش زودتر بزرگ شم :))
00:15 لعنت ب اون روزی ک آرزو کردم کاش زودتر بزرگ شم :))
00:43 اخه ب چی بخندم..🖤. .
00:19 ویس غمگین برای استوری:))))))))
00:25 اینــو ده بار میــــبینی😂🤲🏻 مشابه ها
00:14 هی.
00:07 ولی میدونی موضوع چیه اینه که همش خیاله:)))
00:07 بیخیال...........................!
00:13 تونستی؟؟؟
00:55 شما کدوم آهنگ شایان یو رو دوست دارید؟:(
00:25 ترکیب دورچی و تتلو رو فقط😯🎼
00:15 ♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆
00:12 خیلی وقت بود غمگین نزاشته بودم
00:50 استوری نوشته غمگین حرف حق . .
00:29 یعنی این افرین بهت از صدتا فحش هم بهتره😂😂
00:12 غمگین...........................
00:18 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:56 از این روحیه ها داشته باشید...🌚🦋😅!
00:12 تَرسِازِدَسِدادَنِتوخِیلیوَقِتهِازِدَسِدادَمِ🖤🪬..!
00:05 کسی بودم ک از تاریکی میترسید الان کسی شدم
00:11 سه جایی کع اشک پسرا در میاد :)💔
00:13 ولی جز شادی چیز دیگه ای توی چشمای اون نبود🥲❤️🩹
00:07 مگه میشه کسی نشناسه اینوو. 🙂🤧
00:10 :)
00:12 میگه ؛ وقتی داغونی.....🚷. .
00:11 دیگه به ادم قبلی که بودن برنمیگردن....
00:17 •°•°☆.☆چقدر قشنگ میخونه :) ☆.☆•°•°
00:21 چون صاحب کلمه مهم بود ........
00:25 ..............................