00:33 حامیم🤍✨. :)
00:33 حامیم🤍✨. :)
00:18 حامیم میگه پلکم داره میزنه😂😂
00:15 صداگذاری با آهنگ غفور غفور 🤣🤣🤣
00:29 اون فقط یه آهنگ کودکانست، گریه نداره آخه! مشابه ها
00:26 غم اگه آهنگ بود 👩🏻🦯💔✨️..!
00:22 ولی این آهنگ نیواد یچیز دیگس 🫠❤️🩹
00:17 آخه حامیم جان ۲۰ چیه برا من ۱۰ و ۲۵ صدمم کافیه😅😂
00:29 مثل خودشون زیباست من عاشق این دو آهنگ شدم
00:13 آهنگ مورد علاقه ام؟!
00:18 آنتی رمانتیک....................
01:30 آهنگ خارجی که حس خیلی خوبی میده
00:28 آهنگ home از بی تی اس، این آهنگ واقعا قشنگه💜🌹
00:38 چیزی که بین من و حامیم یکی هست
00:15 آهنگ مونالیزا با صدای کوک/مود من=🤤
00:40 آهنگ درکش نمودی از مهدی داب 😂
00:15 وقتی ازم میپرسن آهنگ مورد علاقت چیه🌝🤍
00:49 بریم یه آهنگ ترکی گوش کنیم 🎧🎧🎧
00:14 هنوزم سر هرچیزی منو مقصر میدونن:)
00:24 ولی وایبی که این آهنگ داره...🎧🖤
00:20 برای آرمی های کشورم دوستتون دارم ♥️♥️
00:21 اسکویید گیم واقعا این آهنگ بهش میادد:)
00:17 چقد واکنش حامیم قشنگ بود:)))))
00:15 آهنگ حیف.... 🧡 از ماکان بند🙃
00:17 قفلی زدم رو آهنگ😅
00:17 ولی رزی+این آهنگ = اوووفففف😫😫
00:27 ولی آهنگ هایی که بوی اصالت میدن
00:22 این آهنگ ورژن ایرانیش قشنگ تره ❤️🥺
03:20 آهنگ میزنیم دریا رامین تجنگی