00:27 بنظر من که خیلی قشنگ شد اینیکی 🦋🖤
00:27 بنظر من که خیلی قشنگ شد اینیکی 🦋🖤
00:26 قشنگ تراز چشات کجاس بگوبرم بجورم
00:13 حس خوبی رو از این آهنگ میگیرم شما چطور؟
00:12 به نظرتون کدوم یکی از آهنگ هاآرامش بخش تر بود؟ مشابه ها
00:12 - یه فیلم چقدر میتونه قشنگ باشه؟ +هنوز منو ندیدی👆
00:29 اوم این آهنگ زیادی برای شبا ساخته شده 🖤
00:34 یکی انقدر پول داره یکی نمیدونه معنی خوشبختی چیه💔🥀
00:20 اگ حسم بهت یه آهنگ بود (:🖤
00:17 جوری که این آهنگ قشنگه..........
00:51 قلبم زمینِ بازیِ یه مشت بچه بوده...
00:34 آهنگ مورد علاقمو پیدا کردم 😁💃🏻💃🏻😂
00:09 اگر آهنگ بودی بی وقفه بهت گوش میدادم:)💔
00:20 قشنگ معلومه از ته دلش میخونه...
00:12 چقد قشنگ خوند...🥺🤍:؛`،،؛:☆》♧
00:28 آهنگ بی احساس شادمهر عقیلی...
00:16 آهنگ.............
00:58 ما که عشق رو تجربه نکردیم ولی قشنگ بود 🙃🖤
00:16 آهنگ شایع برای خواهرش:)()()()()
00:45 این آهنگ یکی از مودهای هر روز منه:) 🥀🖤🍷
00:28 نصفه از آهنگ پوریا پوتک رپر خوبیه🙂💔حرفاشم حقه
00:44 وای این آهنگ شروین منو یاد بچگیام انداخت🥲🫀🍊
00:15 تو مث موادی من معتادتم:)🫠🎀...
00:17 ....دختر قشنگ مننننن:))))))))......
00:56 باهاش بخون به جز تو نمیدم هیچکیو تو قلبم راه...
00:55 اینجوری دنیای قشنگ تره
00:29 هعی!ولی این آهنگ کوردی یه چیز دیگس
00:28 قفلی زدم رو این آهنگ بدجور:))🫠❤️
00:17 من به آرزوهام قول رسیدن دادم 💜💜