00:12 بنده بیتا هستم ک عاشق این وایب هستم 🤎🧸
00:12 بنده بیتا هستم ک عاشق این وایب هستم 🤎🧸
00:15 آهنگ جدید دشیییییییییییییییییی:
00:16 آهنگ هری پاتر با پیانو دیجیتال
00:24 هنو این آهنگ برام تازگی داره؛🦋✨ مشابه ها
00:13 اگر حسم به بی تی اس یک آهنگ بود :)💜
00:29 ولی این آهنگ با صدای ایشون.....🤌🌚🦋✨
00:19 اصن قشنگ تر از صدای شادمهر داریم؟!❤️🔥
00:29 این آهنگ تو رو یاد یه نفر می ندازه...🥺🦋
00:26 ولی این آهنگ بیلی یه چیز دیگست🪐🫠
00:27 دوسهتارفیقدارمکه..عوضکننحالمنو
00:52 باهاش بخون تنها شدم سر تو.. :)
00:17 وایب این آهنگ>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:19 اگرقراربودیهآهنگحالمروتوصیفکنه:))
00:18 بهترین آهنگ های بی تی اس البته که همه اهنگاشون قشنگه 🤌💜
00:16 ولی این آهنگ:))))))))))))))))))
00:10 اگه کراشت استی عه اینطوری بهش اعتراف کن
00:32 آهنگ های روسی که همه دنبالشن😍
00:35 اپدیت رقص جیمین با آهنگ هوپی🥹🩷
00:08 یه عده به هایب اعتراض کردن تا اینکه TXT تونست این آهنگ سنگین رو بخونه
00:29 آهنگ قدیمی فیلم نمیدونم چی چی....
00:18 آهنگ روسی.....................
00:25 ولییی این آهنگ تا ابد قشنگهه💗🥲 .
00:13 خوب اگه راحتهبگو ببینم آهنگ چی میگه؟
00:49 آرمین زارعی . کنسرت . آهنگ دوست دارم
00:18 کلیپ کوتاه از آهنگ jump بی تی اس
00:44 سوگنگ _عاشقانه_دپ_غمگین_آهنگ_موزیک
00:10 ولی حس خفن این آهنگ . . . :))))
00:17 ولی این آهنگ حامیم خییلی خوبههههه:).