00:57 دلم برات تنگه مدرسه خیلی دوست دارم
00:57 دلم برات تنگه مدرسه خیلی دوست دارم
00:21 بارسایی هستید یا رئالی ( خودم بارسایی هستم وای رئالم دوست میدارم)
00:17 سیاهش از من سفیدش از تو رفیییق ...🔥🖤💯
00:16 وای این دوست دارم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 مشابه ها
00:27 رفاقت کدوم رو بیشتر دوست داشتید؟
00:16 زمان و دیقه مهم نیست مهم اینه که من دوست دارم❤️🩹🦋
00:22 ولی این آهنگ نیواد یچیز دیگس 🫠❤️🩹
00:29 اون فقط یه آهنگ کودکانست، گریه نداره آخه!
00:12 اگه مامانتو دوست داری لایک رو بزن ببینیم چند نفریم 👇🏻
00:26 غم اگه آهنگ بود 👩🏻🦯💔✨️..!
00:22 خَبَرَتهَستکِدِلتَنگِنِگاهَتشُدِهام؟!🥺
01:32 بازم معرفت داشت بهونه نیاورد :((
00:05 وقتی امتحانا تموم شده ولی......
00:22 دلتنگی . _____کجایی پس ؟! از هر جای جهان دوست دارم❤
00:37 دوست دارم وید..................
00:12 نه من پارک جیمینُ دوست دارم❤️💓🥹
00:29 کاش منو یکمم که شده دوست میداشتی!🖤
00:14 . و جوری که تورو دوست دارم :)!.
00:15 صداگذاری با آهنگ غفور غفور 🤣🤣🤣
00:15 ••«بنام حضرت دوست که هرچه بدبختی دارم از اوست»••😹🤞
00:17 اینجور مارتی کی دوست داره.....
00:14 تو قشنگترین حسرت عمرم باقی میمونی:)r
01:01 من نمیتونم با کسی که عاشقشم یه دوست معمولی باشم(
00:07 یه چالش خیلی جذاب براتون آوردم اونایی که دوست دارن کامنت بزارن
00:28 آهنگ home از بی تی اس، این آهنگ واقعا قشنگه💜🌹
00:12 دوست پسرم پیش من&پیش رفیقاش:
01:30 آهنگ خارجی که حس خیلی خوبی میده
00:13 آهنگ مورد علاقه ام؟!