00:38 بجه ها من اینجوری هستم یهو سرم گیج میره و به شدت کم خونی دارم
00:38 بجه ها من اینجوری هستم یهو سرم گیج میره و به شدت کم خونی دارم
00:41 در واقع اون پسر خواننده ی اصلی اون آهنگ بود....
00:18 این آهنگ از بی آی و سولجا بوی هست
00:16 این آهنگ خیلی قفلیهه__________ مشابه ها
00:17 من خیلی این آهنگ رو دوست دارم 🖤
00:59 آهنگ غمگین سریال روز برفی😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭
00:13 ابن امپراطوری آخرش خالیه...😏🫀
00:29 جوریکهاینآهنگاشکمنودرمیاره💔🥀🥲
00:15 چالش رقص اکیپی کلیپ............
00:25 آهنگ ودابسمش با عمو پورنگ 😂😂😂
00:22 All night آهنگ :) من دوسش دارم شما چی
00:29 ولی ما خوب میدونیم این آهنگ راجب قطار ساده نیست!
00:38 دابسمش دخترانه با آهنگ Calm down