00:12
00:12
00:19 سول باشه ؟
00:12 دوست دارم جــــــآن من 🌻💛:)
00:13 درسته سون جه خیلی خوبه اما...... مشابه ها
00:21 ببخشید دوست دارم لعنتی:)
00:22 کاشکی همیشه اون کلاس هفتم میموندم:)
00:46 ببین طرف رو برای چی دوست داری..-
00:15 اُلاف سیگما | بس کن سیگما علی 🗿☠️