00:30 خیال میکردم پیشم میمونه....🌚
00:30 خیال میکردم پیشم میمونه....🌚
00:17 امشبم مثل هرشب...برات گریه کردم 👨🏻🦯😞❤️🩹
00:30 بی منم اگه رفتی بدون تلاشنو کردم واست ......
00:31 از این اکیپ هیچیش نموند:)💔درد و تو صداش حس کردم مشابه ها
00:26 برو... من که میدونم میخوای بری:)
00:18 مَناَزپَسِشبَرمیآموَلیاَوَلبآیَدگِریِهکُنَم🕊🖤.
00:15 دلم تنگه برای کسی که خودم بلاکش کردم
00:13 فقط نگاهش کردم،🤍
00:12 . واگذار کردم به خدا چوب صدا ندارد ولی دردش گیجت میکن
00:12 دلی که پره درده جایی واسه آرزو کردن نداره
00:22 کاشکی همیشه اون کلاس هفتم میموندم:)
00:44 عاشقت کردم عاشقم کردی
00:16 واسه تو گریه کردم ــــــــــــــ
00:14 دود میشن آرزو هام نَخ به نَخ :)
00:24 احساس میکنم خیلیییییی حق گفت چون خیلی مواقع احساسش کردم
00:07 من تجربه کردم....افتضاحه🥴💔🫤
00:16 جوری که التماسش می کردم که نره💔💔
00:08 اگه می شد برگردم به عقب سلام که هیچی ادم حسایت نمیکردم 🚶♀️
00:06 یه دوست دارم سرچ کردم... 💔👩🏼🦯
00:17 تلاش کردم تا تورو از دست ندم ولی خودم نابود شدم🖤😓
00:18 ولی خیلی سرش گریه کردم🤌🏻🥲💔
00:11 درد خیلی بدیه .................
00:20 خیلی تلاش کردم نری ولی موندنی میمونه و رفتنی میره 🖤❤️🩹
00:20 حالا من یه آرزو دارم تو سینم...:)
00:16 هدف.... رویا.... آرزو.......
00:18 من یه آرزو دارم اونم دیدن تو عه!
00:31 فک نمی کردم برا من شی نداری تو کم کسری🤌🚶🏼♀️
00:36 دلم آرزو هامو میخاد😄🥀 🫵🏻🖤