00:33 برگشتن از جای آرامش و دنج همیشگیم 🙂🥂
00:33 برگشتن از جای آرامش و دنج همیشگیم 🙂🥂
00:39 صداش جوریه که آدم با شنیدش آرامش میگیره:)
00:14 در ما غمی به وسعت دریا نشسته..🫠
00:59 از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم ! مشابه ها
00:13 تنهایی تا یه تایمی برای من خوب و آرامش بخش بود^_
00:32 آرامش جانم هر شب نگرانم فردا تو نباشی
00:30 من ی دریا ریختم پا گلم پلاسید:
00:46 - تو یه ماهی ، توی رودخونه قلبمی :)
00:15 فقط تویی ک آرامش وجودمو میسازی.*
00:22 صدای حامد آهنگیو تا حالا شنیدین؟ 🫠🫀
00:02 💕جمعه یعنی دلتنگی بیدلیل... دلتنگی کسی که نامش آرامش است💔
00:16 اوکی ولی صدای پیانو یه چیز دیگس🌚✨️
00:32 پیانو = آرامش 💗
00:12 جانان و آرامش قلب من هستی.....💗🤍✨🦋🌚🫀❤💋💍🫂!
00:16 تنها وصله ای که به ما نچسبید آرامش داشتن تو زندگی بود
00:10 من درباره ی دریا حرف نمیزنم
03:39 کاش زندگی کردن راحت تر بود کاش همه اینها حقیقت نبود....
00:29 توی وضعیت سفیدم باهات متضاد منی:
00:22 `غم تقدیر هم قطار درد ما شده `
00:19 مروارید سفیدم تو دریا غرق شد:)
00:26 صداش صداش ، آرامش ابدیه برام:)
00:17 ولی الان دلم آرامش وارونه میخواد؛
00:27 موزیک ویدیو حامیم:به جای حامیم بخون
00:33 آرامش این آهنگگ............!!!
00:14 دوتا دوست ته دریا:)
00:12 ویولون واقعا آرامش بخشه:)))این دختر عالیه:)))
00:14 بدون عنوان __^^^______^^^_____
00:16 مروارید سفیدم تو دریا غرق شد:)...