00:08 کاش میشد آدم ی مدت نباشه،فقط ی مدت!
00:08 کاش میشد آدم ی مدت نباشه،فقط ی مدت!
00:25 عاشق آدم اشتباه شدن یعنی مرگ🪦🪦
00:06 ولی از دستش دادم:))
00:09 ی زندگی آروم میخام بدون هیچ آدم ک.شری مشابه ها
00:04 بلکه از شخص اشتباهی انتظار داشتی :))
00:11
00:09 آدما رو خسته نکنید آدم های خسته....
03:29 اشک آدم در میاد ، چه عاشقایی که اینجوری به هم نرسیدن💔😭