00:20 چون احمق نیستم:)))
00:20 چون احمق نیستم:)))
00:12 اونا بدجنس نبودن ، اونا فقط غمگین بودن و ضربه خورده بودن !
00:13 این واقعیه میدونم.... منم باور منی کردم ولی دیگه چیزیه که هستش💀☠️
00:15 بین این همه آدم چرا قلبمو باید به تو میدادم🖤🙂 مشابه ها
00:10 من غرورم انقدر احمق نیست که بزارم قلبم هر غلطی بخواد بکنه😏
00:15 آدم هرچقدر که قوی باشه حریف فکر و خیال آخرشب نمیشه 🖤💫
00:12 مگه میشه تورو یادم بره این آدم...♡♡
00:59 آدم باید خودشو دوست داشته و با خودش کنار بیاد
00:07 خودتو بساز که آدم امنی بشی___؛
00:07 وقتی آدم نماز میخونه آروم میشه ✨
00:05 آدمو سگ بگیره برق بگیره جو نگیره 😂
00:05 میدونی که : آدم منت کشی نیستم عزیزم>>>>
00:18 آرمی های کل جهان سر هم اندازه دو کشور میشه یا بیشتر !
00:10 مظلوم ترین آدم اونی که..........
00:09 مَ آدم آرومیم 😊🔪🩸
00:29 آدم باید یه رفیق مثل حنا داشته باشه:))
00:13 واقعا حس بدی میده به آدم!
00:15 :/
00:08 ن آدم فروختن و پول و....👋🧠💯🌙🌚
01:25 (... آن سبز موهای تو سبزی کردستان...) 🫵🥹🫀
00:07 تنها چیزی که هرچی میگذره تغییر نمیکنه احمق بودن سال قبله 😬
00:15 یه مشت گُه خور برامون آدم شدن . همونایی که خودمون بزرگشون کردیم :::::
00:12 تو میتونی بین ۱ میلیون نفر آدم باشی و هنوزم تنها باشی)
00:18 دیگـــه بـــه اون آدم قبـــل برنمیگردم...
00:11 ولی من هر روز دارم آدم ساکت تری میشم ...😔💔
00:22 خیلی دوست دارم تو بهترین آدم زندگی منی ولی خب 😔
00:45 ببین چند تا آدم واقعی تو زندگیت داری:)
00:57 این روزا آدم برای مردن هم باید تاوان بده