00:07 کدومشونی؟😂
00:07 کدومشونی؟😂
00:10 زندگی کسی که عاشق نی .........
00:06 برنامه من بعد امتحانا اگر مدرسه ها بزاره:/
00:16 آخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره.... مشابه ها
00:07 م از مدرسه بدم میاد ولی.......🌑🚶♀️
00:13 اگه مدرسه کلید موفقیت هست پس.....
00:08 حقققققققققققققققق تا ابد. 😂😂
00:08 جزء کدوم دسته هستی-بودی؟
00:08 خیلی فرم مدرسه بهش میاد همش مدرسه ای بازی میکنه
00:15 شدی برام تمام زندگی هر لحظه به فکرت بودنH🫀
00:52 کارنامه گرفتن در انواع مدرسه ها
00:37 از امروز تا اخر دنیا حق دردناک ترین سکانس همینه:))
00:05 اره؟؟.. 😂
00:06 😭😐
00:10 قانون هایی که مدرسه یادم داد!!
00:18 والای گیهون برنده بازی ها میشه و یونگیم ماسکش رو بر می داره بیا ببین🙈
00:10 تو مدرسه کودومشونیـــــ تو کانت بگو🥲
00:14 غمگین دوست آشنا مدرسه غریبه دشمن
00:05 نمیدونم چرا تو امتحان ترم نمره خوبی نگرفتم😂🤝🏻
00:08 خش بحالتون بلدید دلبری کنید 🗿
00:15 دقیقا من همون لحظه توی مدرسه ننم میزنگه
00:15 تو مدرسه تنهام🙂💔.............
00:08 حالی که در مدرسه داریم و واقعا درد ناکه
00:26 میخوام از ته دلم بهت بگم که این حس یه حس معمولی نیس:))🫀
00:32 یه دوستِ فیلمبردارم نداریم...😒📸
00:19 مثل گرگ باش نه مثل گوسفند 🫠🫡
00:11 تا آخر عمر دوست دارم…❤️❤️🥹!!!
00:26 میدونی آخر دنیا کجاست؟!:))))))