01:23 نوتیص اگه کلمه بودㅠㅠ
01:23 نوتیص اگه کلمه بودㅠㅠ
00:14 لبخند هایی که برای همیشه از بین رفتن!:)
00:14 عجب دخترایی داریم 😌🎀
00:40 این از منم خسته تره😂. مشابه ها
00:38 جوری که این آهنگ قفلیمه>>>>>>>
00:18 فکر میکردم فقط ما دیوونه ایم😔🤌🏻
00:36 یه سوال؟اسکیزو یه بوی بند صافت بدونم یا هات؟
00:16 آیاااا کیوت ار از جونگین شی داریم؟؟
00:41 لحظات به یادماندنی😂😌
00:13 سینگلی خیلی خوبه😔😂
00:12 وایب این آهنگ>>>>
00:12 این دوتا مثلا حالا درازن😔🤏🏻
00:22 ولی لبخند این بشر خیلی خوبه!😔🤝🏻
00:15 این آلبوم اکسو خیلی خفن بود🤝🏻
00:28 شتت ....کراش جدید آوردم براتون..
00:10 بسی حق😂😂
00:42 یعنی رابطهی خواهر برادری اینا تموم شد؟
00:10 🥺Just keep calm, don't freak out, my dear
00:07 من خطاب به آرایشگر هایب: جرعت داری به موهاش دست بزن☺️🤝🏻
00:20 دی او فحش داد؟😂😔
00:08 حسبی ربی گاد شکرت---->(توام بگو)
00:15 خودم خیلی اینو دوست دارم....😁✨️
00:36 من عاشق این آهنگ برونو مارسم:))
00:44 This is a part of me that you can never separate :)))
00:17 قبل از اینکه هیت بدی اینو بدون که
00:24 من دلم برات انقده🤏🏻
00:33 و اما این شما و این هم بزرگتریت هیتر ارمی:
00:11 صدای پرستیدند..................: