حسین پناهی چقدر قشنگ میگه: «در زندگی گاهی باخته ام، گاهی با کسی ساخته #عاشقانه #امیر خوشنگار 02:34 4.9
اهنگی با وایب خیلی قشنگ که قطعا بیشتر ۲ بار گوش میدی😭💓 #عاشقانه #غمگین #زیبا #وایب #بالای دوبار 03:03 4.0