بی منم اگه رفتی.. بدون تلاشمو کردم برات :) #عاشقانه #غمگین #آرامش بخش #تنها #تو #من ک چیزی یادم نمیره 03:32 4.0
رویا بود که به هم میرسیمو چی میشد اگه واقعی میشد......... #عاشقانه #غمگین #سوران بیوار #رویا بود 03:01 4.4