یکی از آهنگ های زیبای حامیم : پابه پات همه شهر رو قدم زدم #عاشقانه #غمگین #شاد #حامیم #عاشقانه #آهنگ 02:35 4.2
و حسرت گوش دادن این اهنگ تو کنسرت همیشه به دلمون میمونه 🥺✨️ #غمگین #حامیم #اهنگ #خورشید و ماه 04:20 4.7