00:07 کارنامه رو به همتون تسلیت میگم..
00:07 کارنامه رو به همتون تسلیت میگم..
00:18 .................................
00:07 خدایاااا😐😂
00:19 اخــه یـــازده سالــگی؟؟؟؟؟؟؟؟ مشابه ها
00:10 من از خودم هم خسته شدم،دیگه تو که جای خود داری.
00:09 من از سمت بقیه آسیب نمیبینم ، بیشتر خودمم که به خودم آسیب میزنم...
00:13
00:22 تهیونگ: من در نمیزنم میام با لگد
00:38 اســـتــریــتــ اســـتــایــل💤🤝؛
00:09 وای>😂
01:29 صدای عالی و دل بخش عالی بودین افرین♡
00:04 ،،،،،،،،،،،....................
00:06 وضعیت سه شنبه هام 😂»»»»»»»»»»»»
00:15 اعصابم نداریمم👈👉............
00:22 آدما بعد یه مدت ازت خسته میشن …
00:45 غمگین ترین کلیپ زندگیم💔🖤🖤.......
00:29 🦋
00:55 واییییی عالییی بوددددد!🤣🤣🤣.
00:13 فهمیدین چیشددد؟؟😂😂😂.........
00:22 بعد دوماه سلام:)💕..............
00:15 چه میگذرد در شهر 𝒄𝒚𝒃𝒆𝒓𝒑𝒖𝒏𝒌 𝟐𝟎𝟕𝟕¿✞
00:13 عشق سرعتم❤️🖤...................
01:23 بقولی دوست دخترشو تربیتش کرد😂😂
01:16 غمگین
00:08
00:24 . ♡
00:32 چی شد اون خواب ها که دیده بودیم......🫠😊
00:12 دقیقا همون جور کع بنگتن به دل من نشست:))