00:13 نه ببین اونا فقط سردارو میزنن و به مردم عادی کاری ندارن🖤
00:13 نه ببین اونا فقط سردارو میزنن و به مردم عادی کاری ندارن🖤
00:13 اقرع زخم خواردمه زندگیم مزه بتادین ده😅👋
00:52 تو کدومی؟🤣
00:10 .................................. مشابه ها
00:52 babaye bi dandon ruhat shad bah arzot residi...🖤🕊
00:14 نه بابا ۲۰۲۵ بهتر از ۲۰۲۴ عه💀
00:58 حق)))
00:08 بسی حق:////////////////////////
00:11 چرا یه لحظه منوول نمیکنی🥰🗿
00:25 ....................... ) 💗🌱
00:15 و من همان خوابی را میخواهم ک بیداری ندارد.!️
00:05 متنفرم...
00:14 گُممکردیگُمتکردم؛🌚💤🌃
00:24 آخرین روز مدرسه بود، واقعا حالمون بد بود🖤🥺
00:15 هعییییی🖤
00:11 وقتی که تظاهر میکنی خوبی ولی در واقع:::
00:16
00:11 وقتی تو جمع رفیقاتی و این حالو تجربه میکنی:)
00:13 ..............................
00:35 غیرت=ایرانی.... تسلیتبندرعباس
00:16 برا من به خاطر فکر کردن به کسی که دوسش دارم
00:16 شاعرانست اون که زندست میمیره:)🖤
00:11 خیلی خوبه
00:27 بدون عنوان :
00:13 کافیست............ ..... . .....
00:46 اهای فلسطین.. ما پشتتیم نگران نباشیا❤️🩹
00:14 حق
00:14 شخصیت واقعی من چیزیه که آدما گیج میشن! :)