00:16 ما همه سرباز تو ایم آقا جان ….🇮🇷🇮🇷🇮🇷🙁
00:16 ما همه سرباز تو ایم آقا جان ….🇮🇷🇮🇷🇮🇷🙁
00:13 گاهی توسکوتکردنکلیحرفه... واسههمینه سکوتکردم
00:08 مظلوم ترین آدما......
00:21 ــــــــــــــــــــــــــــــ مشابه ها
00:15 نوشته های .غمگین .دلشکسته.....
00:09 نبودم...! »
00:09 هیچی دیگه سولاخشون کردیم.. گنبد آهنین رو زیر سوال بردیم.
00:28 ................................
01:19 قشنگ ترین چیزی که امروز میبینید...
01:12 یک ماه گذشت، گریه نکردیم:) 💔
00:08 آخرشم با یه بلاک..............
00:11 بعدا...؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــ
02:36 اه وطن وطن وطن ...........🥀💔
01:01 به چه گناهی کشته شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:28 اسم نسلمو بزار تولدای بدجا:)))
00:20 چقدر بسیجی ها و سپاهی ها غریبند..
00:23 فقط قیافه ترامپ رو مشاهده کنین بعد از دیدن این پرچم زیبا😁😁
01:16 دکتر رحیمی|برگشته از آمریکا🇺🇸
00:21 ▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
00:20 ....😢
00:13 میدونم اخرش میشه قشنگ باز دوباره ایران من🙃🫂
00:36 ماشین بازی ماشین بازی ماشین بازی ♥♥❤♥❤❤❤♥♥♥
01:29 ۸ تا از بچه هاش شهید شدن...
00:40 نه فقط ایران بلکه همه عالم چشم انتظار آمدن توست...❤️🩹😔
00:12 غمگین. شکسته. حوادث. از دست دادن
00:57 از همه ممنونیم✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
01:02 در این روزگار تو همان خورشید هستی که وعده دادهای دوباره بتابی.🍃
00:08 سُکوتِ...🌚✨....................