00:09 🫠💔،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:09 🫠💔،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:08 🖤
00:21 ببین این مرده نه ما ببین از کجا میخاد خودکشی کنه
00:23 ذوقی که برای دیدنش به دلمون موند:) مشابه ها
00:20 ..........................🙂💔
00:31 درست میگه : نابغه کودک آزاری،قتل،جنگ،غارت، زورگویی و.........
00:29 آدمایی که شکست میخورن.........
00:17 :)💔
00:17 چرا دستات همیشه سرده..؟🩵
00:22 نیما و نیواد :((((((((((((((((
00:20 تو آدمش نبودی...💔
00:08
00:13 غمگین 😢 غمگین 🖤 غمگین 🖤 😢 🖤
00:29 این سکانس اجل معلق کلی حرف داره 🙂🖤
00:31 چقدر حرفاش حقن🙂🖤 . . . . . . .
00:18 هرکی یه گوشه واسه دلش داره، اینجا گوشهی دل توئه…🖤
00:14 ب این بچه ها باید جواب پس بدیدا 🥲💔
00:11 حرفی نیست.....................
00:08
00:23 و سکوت است تنها دلیل سکوت . . .
00:58 مردم واقعی ایران………..🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
00:21 به عالم گر تهی دستی به درگاه رضا رو کن.🥺❤️
00:19 ماکان،چقدر داغ تو سنگینه پسر،مارو ببخش برغی اینکه از داغ تو خون گریه
00:14 او هرگز تسلیم نشد،ماهم تسلیم نمی شویم...
00:15 زنان"# بازندگان همیشگی در راه عشق.....》
00:07 . .
00:45 ها کرواسی:)))))))))))))))))))💔
01:30 من ماکان نصیری هستم.............