00:44 وقتی جواب مامانت و نمیدی 😂😂😂😅
00:44 وقتی جواب مامانت و نمیدی 😂😂😂😅
00:10 :))
00:16 شادترین خاطره تو چیه اختاپوس؟🖤
00:30 می خای بغلت کنم... 🥲💔🚶🏼♀️ مشابه ها
00:28 ٭بعضیوقتابایدبزاریبعضیابرن:)٭
00:09 مود
00:16 آخ آخ این خود حقهههه تا ابددد🙂💔
01:28 این کارتون دنیای منو متغیر کرد !!!
00:26 مود من همیشه 𓄹𓈒🎀𓍯 る⊹.....
00:20 یعنی حق تر از اینم هس ...؟💔😅
01:06 ما دخترا رو به این نقطه نرسونید...💔
00:08 تو که از اولم دوسم نداشتی:)...
01:30 تاحالا سکانس مرگ جری رو دیده بودی ؟:))
00:22 تکست شو میذارم پست بعدی.، .
00:12 احساس ناکافی بودن اینجوریه که....
00:20 چقدر گناه داشت...! اینکه خود منِ
00:08 قبوله ولی... 💔🩸
00:07 مگه میشه کسی نشناسه اینوو. 🙂🤧
00:16 اصن بیا باز بده منو بازی..!(:🖤
00:55 هر چقدر بزرگتر میشیم شخصیت های منفی رو بهتر درک میکنیم
00:13 موقعیت:دیگ هیچی مث قبل نیس...:)
00:22 به وقتش نشون میدم که پلن B چقد میتونه ترسناک باشه!
00:14 جمله ای که این روزا خیلی بهش نیاز دارم💔🖤🤙🤘🏻
00:16 ...خاطره ی شادی ندارم باب😮💨😪
00:14 دیگ باهم حرف نزدیم :)...
00:37 دم بچه های اهواز گرم ✨😂
01:09 هعی واقعا چرا نباید دوتا عاشق بهم نرسند ....💔😔
00:31 ای خداااا(:این ویدیو اشکمنو دراورددد💕🤌