00:21 یادی کنیم از دهه کارتون های دهه ۸۰
00:21 یادی کنیم از دهه کارتون های دهه ۸۰
00:16 استوری کارتونی باب اسفنجی . . :)
00:46 میکس خیلی قشنگ از انیمه کاراگاه کونان
00:52 حق گفت؛ تایلانگ خیلی درد کشید؛... مشابه ها
00:18 ..............................
00:12 ولی وایب دیزنی قدیمی یه چیز دیگه بود😭🎀
00:32 تا اینکه!! ......................
00:49 فکر میکردم فرق داره ولی.......
00:12 اعتماد کن و کلید کن چون فقط داری یه سفر به دنیای کارتونی میری🤗🙃
00:18
00:27 اگه تو هم حفظی بپر بغلم🤧🤩😘...
00:09 .>.
00:18 چرا گریم گرفت؛ یادش بخیر؛ 🥺😞
00:14 یادش بخیر چقدر قشنگ بود :) 👈👉
00:39 آروم آروم دلسردم کن .........:)
00:16 تو جای من نیستی .............💔
01:00 باید خیلی سرد و بی روح باشی تا بتونی تو این دنیا دووم بیاری 🖤
00:30 دردناک ترین فریاد ها........🖤💔
00:29 کسی که در جست و جوی رستگاریه..
00:16 بعد از گذشت ساعت ها..........
00:17 خاطره های بچگیمون خالیه و کسی توش نیست>>>>>>😊💔
00:17 فالو کنید...چندنفرتون اینو دیدین بهم تو کامنتا انیمیشن معرفی کنید
00:27 ..............................
00:21 اگه آدما سعی دارن بکشنت پایین به خودت افتخار کن...🥑
00:10 اگه تو بچگی ختم این کارتونا بودی سلام:)
00:17 حق-استوری-غمگین-::::::::::::::::
00:46 قدر داشته هامونو بدونیم🎀 لایک نده لجباز نباش ایرانی!
00:14 نسل جدید هیچوقت این پست و درک نمیکنه 🙃