00:18 من رو حرف های تو حساب باز کرده بودم💔
00:18 من رو حرف های تو حساب باز کرده بودم💔
00:11 همیشه باب اسفنجی بودم😔💔💔💔💔
00:16 شاید این بخشی از بزرگ شدنه،که شادی کمرنگ میشه...
00:09 من عاشقه چیزایی هستم که بقیه بهشون میگن آشغال مشابه ها
00:22 نظرتون چیه ؟...................
00:21 خودتون رو درگیر چیز های بیخود نکنید 🪦🖤
00:09 ! !
00:08 هوم:)🫠💤
00:36 این کانائو دیگه کانائوی قدیم نیست!!😎😡
00:34 هم کانائه رو از دست داد هم شینوبو 🥺🥺
00:12 آدم دلتنگ چیزی که هیچ وقت نداشته نمیشه💔🎀
00:36 میکس غمگین کوچو شینوبو از انیمه شیطان کش🍒
00:28 Demon slayer...................
00:36 Fact demon slayer..............
00:16 •٠•٠•٠•٠•٠•٠•٠•٠•٠•٠•٠•٠•٠•٠•٠
00:08 شخصیتم😌🌑مهربون برای آدمای درست و همیشه مهبرون نباش درستو به موقع🌑
00:09 «تـو هـمـ مـثـلـ رنـگـ آبـیـ هـمـونـقـدر خـاصـی»🫧🌀
00:16 دنیا بت پش کرد به دنیا پشت کن...
00:12 ....................🚬..................
00:14 اگه از این ویدیو ها دوست دارین بگین👍🎀
00:13 ساده لوح بودن هم چیز خوبی نیس فقط ازت سو استفاده میشه... مث باب اسفن
00:10 حتی به آب هم نمیشه اعتماد کرد:)😕
00:16 ولی این انیمیشن تاابد🛐🛐🤷🏻♀️
00:10 در زمین زمان بزنی خودت برای خودت مهمی
00:19 میتونی ازش فرار کنی یا
00:13 دلم واسه کورکی هام تنگ شده🥲؟؟؟
00:05 حقیقت:)
00:07 اگه اون حس درست باشه چی?¿?¿😢😖