00:10 ذات بد مثل لایه های پیازه فقط اشکتو در میاره..........
00:10 ذات بد مثل لایه های پیازه فقط اشکتو در میاره..........
00:27 ـــــــادیت گنگ حمله به تایتان ها ـــــ لایک فالو کن
00:22 امیدوارم دوباره ببینمت بابسفنجی💔🥹
00:12 مشابه ها
00:36 هرچی باهوش تر باشی بهتر میفهمی که خوشبختی یعنی چی(:
00:07 اخه چرا دنیا انقد نا مهربونه با ادامای مهربون
00:19 کاش میشد برگردشت به اون دوران:(
00:16 Love............🫠🩷✨️..........
00:24 ــــادیت حمله به تایتان ها ـــــ
00:17 توجی زنین جدایی از زنش و تنها گذاشتن مگومی
00:14 ۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°
00:16 همه ادما همینجوری هستند خرشون فقط از پل بگذرع میبینی چکار میکنند✌️
00:56 ،،،،،🤏😂😶🌫️
00:12 و دیگر نمیتوانم به چیزی برسم همگی تنهاییم
00:23 تو کدومو انتخاب میکنی تو کامنتا بگو 😘
00:19 هعی کاش هیچوقت بزرگ نمیشدیم :)
00:41 دراکو خیلی خوبه🌸🌸🌸🌸😍من عاشگتم عشگمی💛💛💛💛
00:08 اون حس گوهههههه.................
00:11 امیدوارم ولممم نکنه…………👥👥👥👥
00:20 از این آدما دوری کن🚷
00:18 وقتی بعد اینکه مهربون ترین آدم بودی...
00:13 باشهتوبردیولیمنکرقیبتنبودم؛💔👩🏽🦯
00:30 ••اگهالانـکفـدریا،تـہدرهام...🙃••
00:13 A:)
00:16 غمگین دل شکسته خسته کننده تا امیدی
00:07 من رفتم چون تو هیچوقت ازم نخواستی که بمونم❗️🖤..
00:16 ولی رابطه برادر خواهریشون خیلی قشنگ بود😭😭😭
00:21 ولی رابطه برادر خواهریشون خیلی قشنگ بود😭😭😭