00:22 چقدر انیمیشن المحتال عالی بود واقعا
00:22 چقدر انیمیشن المحتال عالی بود واقعا
00:26 ..............................
00:46 هعی ببخشید اینو قبلاً بت نگفتم ولی الان دیره دیگه:)
00:12 چقدراینانیمیشنمودبود:) مشابه ها
00:27 ولی من خیلی دلتنگ اونموقع ها شدم:}
00:17 خب یه دو هفته دیگه جهنمم و به چشم میبینیم.
00:15 سلطان قلبم فدای تو بشم (♡مادرم♡)
00:19 سهراب هاشم ... نمی خواد خانوم جنازش رسید😂
00:18 همه چیز برام قابل پیش بینی شده😂😁❤️
01:01 ای کاش با دقت بیشتری کارتون هارو نگاه میکردیم :)
00:07 من در حال انگیزه دادن به بقیه.🖤
00:22 ازت خوشم میاد!... :
00:18 فقط فرار کن😂................:
00:19 چـــقـــد زود گـــذشــــــــت 😶🤌
00:05 بفرستين واسه مامانا..
00:12 کیا انیمیشن کورالین رو دیدن...... ؟
00:07 ولی پدری که داشتم 💔:)))))))))
00:09 ﺧﻓﮔﻳ ﺑﺭ ﺍﺛﺭ ﻓﺭﺳﺍﺩ ﻫﺍﻳ ﺧﻓﻫ ﺷﺩﻫ!
00:14 همه فکر میکنن غم بدترین حسه ولی....
00:18 عروسکایی که ما بازی میکردیمو نگا ماله اینارو نگا🤐
00:06 دردی که بیشترمون تجربه کردیم🙂💔
00:11 💔🥀....؟.......................:
00:03 چقدر حرفاشون تلخه 🥲✨🖤
00:16 کاش مردم به متم فرصت میدادن...
00:15 دلمواسشکبابشدد💙🚶♀️
00:11 دختری که باهاش آشنا شد و دختری که.....
00:17 من برای مشقم میخوام . شما هممم
00:06 معرفی میکنم:من!