00:22 مواظب خودتون باشید:)))))))))))
00:22 مواظب خودتون باشید:)))))))))))
00:05 ولی کاش منم از همون دوستات بودم:))
00:09 رفیق چرا خبری ازت نیست 🥺💔....
00:12 ولی قرار بود ما تا همیشه دوست بمونیم(: مشابه ها
00:06 وقتی بهم میگن نمیتونی آدما رو انقدر راحت از زندگیت حذف کنی
00:13 من همینم که هستم نیازی ب تو نیس😒😭💔
00:18 تا دیر نشده قدر همو بدونیم.....😔🥀
00:18 شاید زیبا ترین چیزی که دیدم:)
00:15 آقای قاضی لعنت به دنیایی که هر چه بزرگ تر شدیم دردامون بیشتر شد....
00:20 هر چی بزرگ تر میشم بیشتر اختاپوس و درک میکنم💔
00:19 اگه شما هم مثل بابسفنجی حالتون بد بود کامت کنید و خودتونو دلداری بدید
00:45 اون بهترین دوستم بود! موزیک ویدیو انیمه ای از اوتاکو لند:)
00:09 فقط و فقط همین................
01:00 زیباتر از اون نبود اونجا:)....
00:25 اتک ان تایتان...
00:21 میشه توعم واسه من اسم انتخاب کنی؟🫀🥲
00:09 +هوم
00:18 گذشته ای که ما توش شاد تر بودیم!ویدیو انیمه ای:)
00:09 من صورتی و تو آبی ، باشه؟!..:)
00:30 زشت؟! زیبا ترین آدم زندگیمه ولی خودشو زشت میدونه!
00:29 ((((((((((((((((((((((((((((((:
00:41 ولی عشق وودی وخاتون خیلی بهش کم توجهی شده...
00:14 ببخشید محکم تر بغلت نکردم....:))))
00:08 «چهره واقعیت»
00:09 وقتی در اخر یکی تورو درک میکنه:
00:17 ب فکر آینده ات باش (:
00:39 چیزی ندارم بنویسم فقط اینکه از دوستم انتظار نداشتم 🖤🌚!
00:10 قوی باش همیشه....................