00:16 کپشن...
00:16 کپشن...
00:13 ولیاینآهنگخدآسسس>>
00:15 نشکن قلبمو ....... . e . .
00:15 وایبی ک ابن اهنگ دارهツ🌑 مشابه ها
00:47 ولی غمی که تو این آهنگ حس میشه...!💔🙂
00:27 یه سری سیاهو سفید خوبن مثه برف لای موهات
00:20 ✦ نشدنیهفراموشکردنت ✦
00:40 این آهنگ باعث شد آرمی شم محشره
00:21 این آهنگ چه خوب حسمو بهت میگه:)❤️
00:14 رفتنیم از جعمتون :) ☝🚶😅🐱🐾💔
00:23 چشمآتمثلِسیآرست 🪐✨
00:15 گفتی شبیه بقیه نیستی چی شد توهم مثل بقیه شدی
00:05
00:13 شدم اسیر چشمای سیاه قشنگش....🫀💗🦋🧸!
00:22 بعضی وقتا دلم میخواد بهت زنگ بزنم بگم که...!🖤
00:32 آهنگ جدید رامین ، (عوضی)🔥♥️🤝🏻
00:12 ـہـہــ۸ــہـــہـ♥️ـہـہــ۸ــہــ🙃ـہـہــ۸ــہــ
00:12 بی تی اس آرمی برایی همیشه 🤌🏻🫠
00:23 نمیتونستی تکون بخوری از نعشگی درد!🖤🚶🏻♂️
00:13 ایمویـ غمگینـ عاشقانهـ شکستـعشقیـ
00:23 بلخره -پیداش -میشه.... )
00:26 الان که وابستت شدم!؟ 🥺🚶🏻♀💔
00:05 هع🙂🖤💔💔.....................
00:26 چشامو بستم تا حالمو نبینه... !
00:10 چیزی ندارممم بنوسیممم...........
00:25 فقط اونجا که شادمهر میخونه و میگه:
00:23 پٰایِتُوتورِقِرمِز!-:)🌚🤝
00:16 پـسـره چــه ذوقــی کــرد😍🥺✨