00:11 میگه که:اگه دوسِت داشت هیچوقت نمیذاشت حس کنی دوستت ندارع....!👌🏼💔🙂
00:11 میگه که:اگه دوسِت داشت هیچوقت نمیذاشت حس کنی دوستت ندارع....!👌🏼💔🙂
00:22 ولی این آهنگ نیواد یچیز دیگس 🫠❤️🩹
00:13 مگه ت نبودی میگفتی همین ک ت باشی بسه🖤/:
00:20 ولی مـن هـمـه ی جونم میسوزه...!🖤🙂 مشابه ها
00:49 🖤🌑
00:12 دلتنگت میشوم بخاطر نامه ات ......
00:29 ولی میدیدم نیستی نبینم تورو کنارم ک دستتو بگیرم:)
00:12
00:18 دخترای عزیز لطفا سر چاق یا لاغر بودن دعوا نکنین
00:16
00:16 جوری که من وارد زنگی شماها میشم😂
01:05 جایگاهی که تو قلبم داشتی رو دیگه نداری...
00:19 شاید عاشقم بودی اینم از......🤍🙂🗿
01:08 🙃🙂
00:15 دخترا بعد از گذشت چند سال🥲:
00:11 🌚✨️🩸⛓️
00:11 ........... 🖤😊
00:21 خوابیدی؟فقط خواستم بهت یچیزی بگم(:🌒
00:06 مننن
00:13 وقتی مجبوری فراموشش کنی:))💔
00:17
00:20 ریمیکس خفن بمب 😅💣💥..
00:51 با خواننده بخون🖤🫀
00:15 من مغز سر جلسه امتحان: . .
00:26 دیگه راه برگشتی نیست واست بمون همونجا
00:41 چه دوست داشتن و قشنگ توصیف کرد.
00:15 مگه چیکار کردم☹💔
00:50 این جای خالیت تو دلم با خودتم پر نمیشه 🥀💔🥺