00:12 دلمون خیلی براتون تنگ شده :))💜
00:12 دلمون خیلی براتون تنگ شده :))💜
00:16 ᵀʰᵉʳᵉ ⁱˢ ⁿᵒ ᵐᵒʳᵉ ᵇᵉᵃᵘᵗⁱᶠᵘˡ ᶠᵉᵉˡⁱⁿᵍ ᵗʰᵃⁿ ᵇᵉⁱⁿᵍ ʸᵒᵘ...! 🫠🐾
00:25 پیانو:)))))))))................
00:10 ولی وژن جدیدی از خودم را دوست دارم مشابه ها
00:23 تهیونگی ،کیوتیییییییییییییییییی
00:11 چرا دوسش داری وقتی میدونی بهش نمیرسی
00:21
01:00 وسط دعوا یکدفعه گفت منم... 🥺😭
00:23 هیچـ وقت خودتو با کلمــه یـ (دوسم) داشتـ گولـ نزن 🌝💔
00:07 وای چقد مَچ بود پرام..
00:16 چهبغضی توگلومه....!
00:10 . .
00:20 `.نَزار توی دِلِت سَردی بِشینه.` :)
00:09 درد یــعنی دلتنگش باشی اما نتونی هیچ گهی بخوری:(
00:15 ................................🫂🥀
00:17 ولی بنظرم روسیه قشنگترین آهنگارو داره:
00:11 من فقط از دور خیلی دوسش دارم 🥲🫂🤍
00:15 .......🖤🥀
00:12 تو چشااش چتم میکنه نمیخامم اصن مواد👀🤍
00:23 وقتی میفهمی همه دورو وریات حرف بودن🙂💔
00:43 ولی تو بودنت خیلی قشنگه...
00:15 اهم ؟ ما که چیزی ندیدیم😔
00:11 هعییییی🥺🥲
00:05 وقتی امتحانا تموم شده ولی......
00:28 ولی ی زخمایی هس بدتر عه مرگه..
00:18 هعی💔🖤:))))))))))))))))))))))))
00:15 تا حدی توی خونه بودم که با جن خونع رفیق شدم🤣
00:36 تو خیلی وقته ک ستاره های تو شبام شدی♥️