00:24
00:24
00:15 ای کاش بودی.................. ...
00:24 مگه دوسم نداشتی رفتی و تنهام گذاشتی...
00:13 🕊🖤!. مشابه ها
01:19 حسبی ربی!. گاد شکرت
01:11 :)🖤
00:28
00:13 این چقدر منه.
00:15 ...
01:17 جوری که صدرا عاشق ساحله..........
00:14 حق بود بسیار هم حق بود>>>>>>>>
00:31 خیلی سخت است دلتنگ کسی باشی که روحش در آسمان و تنش زیر خاک است..🥀💔
00:25 💯🖤حق
00:16 بدون عنوان..................(:
00:20 .🗿. .
00:43 ⚜⚜✝✝⚜⚜ کبوتر دلم ⚜⚜✝✝⚜⚜
00:17 سیاره 𓆩𓆪 واقعا زیباست🩷 خیلی
00:08 میشه برای ذوقش مردددددد😭🤌🏻💜
00:48 مظلوم مثل ساحل .... :)))
00:14
00:07 وای دقیقا...همش پر از خالیه...لعنتی
00:04 تو این دنیا به هیچکس اعتماد نکن..
00:28 الان دقیقا تو همچین شرایطی به سر میبرم 🔚🖤
00:12 v( ̄ー ̄)v حق بود+++.....
00:40 کی میتونست مثه تو من و زمین بزنه!؟🥲💔
00:24 اونجایی که پیشرو میگه((:...
00:23 اممم..........................
00:16 درس بخونم بش فک نکنم🤌🏻😶:«!!