00:04 .ی وقت ی دوست دارم نگیاااا🥲💔.
00:04 .ی وقت ی دوست دارم نگیاااا🥲💔.
00:26 کارش چه قشنگ بود🪐💫
01:00 اونی و که اینجوری دوس داری کامنت کن :)
01:05 چه زمانی باید بیخیال کسی بشیم؟! مشابه ها
00:11 😂🤗❤♥️❤ .
00:29 آهنگ زبان تاجیکی خیلیییی خوبع🩵💜
00:08 دل من هوات و کرده کاش(
00:30 روز دخدر مبارک باشه:`))🌗🤍
00:22 بعضی وقتا دلم میخواد بهت زنگ بزنم بگم که...!🖤
00:09
00:52 در بهاری روشن از امواج نور در زمستانی...
00:14 بشهههه منههههه 🥺🫠اووخوودداااااا🥺🫀🫀❤️🔥
00:11 😂🥹
00:36 بمیرممم براششش یا زودههه🥲🥲😭💔
00:14 در جریان هستی دیگه ❤️🔥...
00:11 سلام دو هزاری.................
00:12 به کراشت راحت اعتراف کن زیبا...!
00:10 افرین که منو فالو کردی😁😁🖐🏻😂
00:12 سکوت میکنم تا تنهاییم در دید نباشد
00:12 اَلانم سختمونه ولی میرسیم به جایی که حَقمونه . . .🌱 ️
00:15 نی نی کوچولو 💋
00:20 عرضهمخواد...............💔🥀
00:11 وای خدا نگاه بابا گفتنشو>>>
00:17 اینجور مارتی کی دوست داره.....
00:10 قول میدم:)
00:25 به به چه پدری بشعع 🥺💚_______
00:07 >>
00:20 بفرست براششششششششششششششششششششش