00:17 ولی وایب اینجای هوبی رو خیلی دوست داشتم
00:17 ولی وایب اینجای هوبی رو خیلی دوست داشتم
00:07 صبر...........................
00:09 فرداش بهم ثابت شد که .........
00:07 اگه واقعا دیدی بدون خیلی برام خاصی مشابه ها
00:06 ذوق کسی رو کور نکنید چون ......
00:15 بیاید یکم بیشتر حواسمون به حال همدیگه باشه
00:14 ("عشق : خامی ، پختن ، سوختن.")
00:09 »«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«
00:10 BMW...my only love............
00:09 Life style like this $.........
00:08 این نیز بگذرد. 🙂🖤
00:15 چرا اینجوری شد یهو.......؟💔😂
00:13 ولی وایبش:-) .
00:06 حاضرم همهی درداتو محکم بغل کنم
00:08 پشت لبخند من یه قلبِ صدم دیده است 😭
00:22 گدیسن دع یارم گدیسن دع یارم منی تح گویمایارم❤️🫂
00:10 🙌🏻🎀
00:19 رنج آدم تا جایی درد آوره که حسش میکنی.🥲)
00:30 حال این روزامون تاسیانه😓.)))))
00:12 😂😂😂😂😂😂______________________________________________________
00:14 هی اشکام میخواد بریزه من پلک میزنم میخندم.... 💔
01:42 دکتر انوشه.....................
00:15 هر چیزی که به قیمت از دست دادن آرامشت تموم بشه بزارش کنار
00:36 چه زمانی عشق عشقه؟!!!!!!!!!!!!!
00:13 چشات شده دوام 💝🌙🌝🤗💫💤🎀✨️🌹🦋❤️💞🪽🔗🫀💖
00:15 ...... عاشق آدماییم که........
00:13 یونجون از تی اکس تی خیلی کراشه
00:15 از تنهایی نترس تنها بودن بهتر از با آدم اشتباه بودن