00:07 زندگی من توی کل سال بدون تو .......:)
00:07 زندگی من توی کل سال بدون تو .......:)
01:01 ماچاگاری از انیمه ی کلاس نخبگان🤩
00:34 🤍🍭🕊️
00:10 من همیشه کنارتم:)!............ مشابه ها
00:16 ولی رفاقت این دوتا🤌🏻🥺💜رفیق باید اینطوری باشه
00:21 ..............................
00:17 ولی تو ماله من نیستی ....🖤 :)
00:22 کلیپ غمگین کلیپ تاو بیو عاشقانه..
00:11 هیچکی دوسم نداره . - چرا من دوست دارم . - ولی...
01:41 یک آهنگ قشنگ از سونیک و شدو که آدم به گریه می افتد
00:07 وَقتی دوسِت نَدارَه:(
00:09 ولی تو هیچوقت نمیذاری غصه بخورم:)
00:22 تولدت مبارک بهترینم
00:12 قول میدی همیشه کنارم بمونی؟
00:16 دلخوشیم تویی میون این همه دل مردگی
00:22 باب اسفنجی و پاتریک دو دوست وفادار
00:51 اگه کسی واقعا دوست داشته باشه ، یه راهی برای موندنت پیدا میکنه
00:45 همش چند تا دوسم داری سوالت باشه!..🦋
00:13 گریتو دیدم گریم گرفت.....! ؛)
01:00 -
00:22
00:42 خدای من..🦋
00:20 اوف............................
04:34 یادش بخیر اگه گفتید این آهنگ تو کدوم انیمه میخوند..؟😂🤟
00:14 من تورو چقد دوست دارم؟ انقد 🤌
00:19 هعییییی عشق عشق عشق ،،،،،،،،،،،،
00:14 رفیق بودن جرم نیس داش بعد اینکه آدم سهتا حرفه ولی آدم بودن خیلی حرفه😑😕
00:26 کلیپ شب یلدا/یلدا_۱۴۰۱/شب_یلدا