00:15 اشکالی نداره:)
00:15 اشکالی نداره:)
00:12 .......Ya san gitdin ban Öldom
00:27 اگه کسی که رفته دوباره برگرده اینارو بهش بگین
00:08 ولی خب تو دوسم نداشتی.......... مشابه ها
00:23 سوال پست: خواننده مورد علاقت چیه؟
00:29 ))))))
00:13 ما قبل از اینکه این بشیم..؟
00:13 بیا دیگه همه چی امادس🫠🤌🏻💔💔
00:13 ولی To شدی همه ی زندگی این GIRL👼🏻💕
00:06 تا حالا شده؟
00:44 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:22 🚶♀️🥀💔🖤 بیا چشام شده خیره به در.....!
00:28 ..............................
00:16 تودیدی دردامو اما نیومدی کنارم تنهام گذاشتی
00:15 میدونی ادما موندنی نیست فقط خودتی که میمونی:)
00:15 میدانــم بالاخره یک روز به مــن لعنتی نیاز پــیدا میکنـــی . . .
00:39 ــــــــــــــــــــــــــــ❤️🩹
00:21 👩🏻🦯 💤
00:08 فرق نشستن من و بقیه شت جررررررررر
00:08 بِدُونٖ عُنوآنٖ🙇🏿💤
00:58 ما که عشق رو تجربه نکردیم ولی قشنگ بود 🙃🖤
00:21 🎧🤍
00:52 ولیصدایبالاییخداس!-:)🕳🚶♀️💤
00:13
00:09 💔.
00:14 هنوزم دوست دارم ببینمش دوس دارم دستشو بگیرمش:(💔
00:50 هنوز دوستدارم..خیلی دوستدارم..🥀💔