00:19 دوباره بارونه تو بیا:) . . . .
00:19 دوباره بارونه تو بیا:) . . . .
00:23 نفهمیدن خیلی بده کسی که دوست داره🖤
00:15 چپ و راست رنجست و اندوه و درد!🥀🍃
00:13 کسیو نداشتیم ک عزیز تر از جونمون باشه و اونم ک رفت👐🏽💔 مشابه ها
00:30 این ادما زیادی خوبی کنی بهشون ادم بده میشی
00:15 بمیرم راحت شم شین شن 😔💔💔 ...
00:08 یه نفس راحت میکشم!:) برو بابا هرییییی^_^
00:28 ازالاندیگهتنهاتمیزارم:)
00:59 کجایی؟
00:05 خواستم بعد تو برگردم ب خودم دیگ خودم نبودم:)
00:15 من ماندم و یک حجم از نفهمیدن ها........
00:10 نمیتونم ببخشمت...،؛:`☆¡¿|~`°^٪
00:17 وقتی خیلی رفیقتو دوست داری ولی دیگه کنارت نیست:) 💔
00:18 ب جز ط نمیدم هیچ کیو ط قلبم راه:)!
00:28 من میخوام فرار کنم جایی که به تفکراتم نخندید😢
00:08 مگهچیزیجُزاینه؟
00:13 بزار اون بره ...................
00:14 انقدر بغضمونو #خفہ کردیم ک ہ)
00:10 دیدی اخر یه شب بی خبر رفتم😭🥀
00:07 همه رو درک کردم اما:٪&100🥺🦋🐬💔
00:13 من دلم تنگه یه زنگته حق بده❤️🖤⚰️
00:09 بعضیام به ما نمیخوردن جا خالی دادیم..
00:15
00:16 ...
00:09 سخته که خوبی کنی تهش بشی آدم بده💔
00:31 خاطره ای که کابوس شد! موزیک ویدیو انیمه ای از اوتاکو لند:)
00:14 ...............................
00:06 اکس دیت زهرا و میلاد...........