00:29 ولی ای کاش این کار را کرده بودم🖤⚰️
00:29 ولی ای کاش این کار را کرده بودم🖤⚰️
00:10 خوش است گنجِ خیالت در این خرابۀ ما ...
00:13
00:11 تنگشدهدلتبرامن. مشابه ها
00:08 خوم زانمو خدای خوم..........☝️
00:17 هرجا هستی خوش باش ولی من دوست دارم 🙂🖤
00:10 حیف که لیاقت نداری ...💔
00:07 جدی دلتنگ نمیشی یا...
00:12 شک ندارم وعظیت خودم در آینده نچندان دور..... 😅💔
01:00 اونـکه یـه وقـتی تنـها کسـم بـود..💔🙂
00:19 نمی تونم بزارمت کنار .........
00:15 وقتی رفتن اونی که............!
00:16 تا شما هستید قم نداریم دوستان قاش
00:11 منو تنها گذاشت..........))))))
00:09 بهفکرهمبودیم؛🥷🏻💤
00:10 دِلَت جایِ دِگَر بـود و غَمَت کُـنجِ دِل مـا🙂❤️🩹
00:22 تا اطلاع ثانوی عنوانی نداره 🗿🦋
00:05 :)))))))))))))))))))))))))))))))
00:16 اتفاقی که نباید تکرار میشد 💔
00:16 -------------------------------
00:14 ::::::::::::: 💔🥀 :::::::::::::
00:18 🥀💔...Tükendim artık yeter
00:14 دیگه ندارمت 🚶🏻♀️🖤.
00:08 به بغلشون کاری ندارم،چرا یوجین؟ :-:
00:13 اعتماد یه بازی خطر ناکه!♡☆¿¿100%💤
00:05 چه گناهی کرده بودم مه دوست دارم..؟
00:15 تنگ میشه دلم واست ..
00:08 خودت ک زود تر رفتی....