00:09 دیدی دوسم نداشتی؛دیدیحقبامنبود..🙂🖤
00:09 دیدی دوسم نداشتی؛دیدیحقبامنبود..🙂🖤
00:13 😶😶 :)
00:19 زنده باد بی کسی که نداریم هیچ کسی
00:20 _چطوری آخه دلبر؛؟............... مشابه ها
00:12 ....... 💔 :)
00:14 تو بدون خداحافظی رفتیو من کلی حرف تو دلم موند :)؛
00:12 منـ سـر چشایـ تـ...از همهـ چشـا افتادمـ!😅💔🥀
00:33 مگه از درد دوری جدای بدترم داریم
00:30 قولدادنرهولیفرداشرفت🌚🌃✨
00:29 ..................
00:14 ...............................
00:15 میخاستم بهت فکر نکنم اما خاطراتت نمیزاشت(:
00:23 اسمتو تو گوشی نفس گذاشتم حتا تو قلبم .....(:
00:15 `وقتی یهو یادش میفتی💔`
00:11 رفتی و من و ولم کردی...:)«ویدیو غمگین»
00:10 میشـد بمانیـ ولیـ نماندیـ..!🖤🥂🚷👋🏻
00:31 دیگه منو از دست دادی..........
00:38 واقعا کع 😐😑👨🏻🦯.........!
00:14 ولیسخترینشمرورخاطراته. .
00:09 یاد مابخیر...❤️🩹🚶🏼♀️
00:09 من واقعا دوسش داشتم ولی بهم خیانت کرد 🤕😔🥀
00:28 آقای قاضی این خانوم اگه _________-------________∆
00:33 نیامدی ودیرشد.... 124
00:41 ،،،،،،ولی چه غمی داره صداش،،،،،،
00:08 خودت ک زود تر رفتی....
00:15 استوری دخترانه غمگین گریه بغض تلخ
00:24 تو جای قلبم تو بلک لیستی😏🖤🚶♀️
00:11 گاهی دلت از کسی میگیره که... 🥀🖤