00:16 داداشی تولدت مبارک باشه :))))
00:16 داداشی تولدت مبارک باشه :))))
00:59 اره دیکتاتوره....😔💔
00:09 مدینه همچنان مظلوم است و بقیع مظلومتر.🕯🖤
00:11 همه ترسم شده که بدون دیدنت تمام شود عمر من.😭💔 مشابه ها
00:20 راست راستی امام حسین دلمون برات تنگ شده...
00:18 ولی من هنوز منتظرتونم آقا جان💔.:))))
00:56 وقتی ما گریه میکنیم خدا حواسش هست🥲❤️🩹
00:21 .......... درمون درد ها..........
00:58 توضیح باید بدم ؟ .
00:25 از دلتنگی به کی بگم ـــ؟ ـ
00:25 از دلتنگی برات بگم ، یا از بغض شبونههام ؟ : ))
00:30 روزه بود آقا که شهیدش کردن..😭💔
00:12 حسیــــن ( ع)🫀. . .
00:33 برایــت گریـه خواهــم کرد ؛ امــا صبح بعد از جنــگ🇮🇷
00:35 لیلا شدی مجنون بشم اره ــــــــــــ
00:18 در تاریخ بنویسید که ایران پسرانش را فدا کرد تا دخترانش را تقدیم نکند
00:18 جّآنِمً فُدٍآی آیرآنِ آیرآنِی.
00:18 🇮🇷چهل روز بدون تو بابای قشنــــگم❤️🩹😭
00:11 🗣️:( .....تسلیم نشــــو!! .....)
00:28 +(تکــیه بر کعـبــه بزن:).....
00:25 ..💔هرگز نمیسوزد! ابدیست!💔..
00:25 +ازجــان عزیــزتــر داشتیــم که رفـــت❤️🩹😭
00:44 حاج قاسم برات مهمون اومده...(💔
00:21 اره رئیس جمهور! ایندفعه حق با شماست...🙃💔
00:27 #سیـــدنــا- الــمظـلــوم...🫀
00:06 #هردو شون یکیه :............💐
00:21 راه رو بــایـد ادامــه داد :)!
00:12 🌊| موجیم که آسودگی ما، عدم ماســــت...