00:17 اصنٖامکانٖنَداشتٖبَدباشیم!-:)🌚💔
00:17 اصنٖامکانٖنَداشتٖبَدباشیم!-:)🌚💔
00:07 بودنت توی زندگیم اینشکلیه
00:14 دارَممیکُنمبِنَبودَنِتعآدت🖤👋🏿
00:19 تو واسه درک تنهایی من دورت خیلی شلوغه! مشابه ها
00:16 اخرش ضد افسردگی افسردم کرد....
00:20 آره منم فقط نوشتم اصن جون قلم در بیاد🖊
00:25 صدای دختره>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:28 من هنوز تنگه دلم 🙂💔:)))
00:13 میشه دگ برنگردی چو دگ من نیسدم:))
00:09 عاشق مود یاسینیممم:: چرا زوم نمیشه...!؟؟🤞🏻😂😂
00:21 ............****((((())))))(🦋)
00:37 مگه میشه بانو هایده بخونه و گوش ندی؟:)
00:16 همدلمتنگههمحسشنیکهبدمبازمکشش🌚🎧
00:36 آرزوهامون خاك ميخورن ته دلامون؛️🗿🕊️
00:12 ادمارو یکی نکنید. دیگه 🥀🖤
00:28 همیشه و تا ابد در دلم میمانی وای دگر....
00:18 مالفوی هدا اعلام حضور کنن.....
00:20 همیشه اهنگ های شروین حالمون رو درک میکنه!..
00:15 نمیدونی چقد دلم میخاد.........
00:59 آدمایی که دوسشون داشتم بدترین بلاهارو سرمن آوردن!
00:18 فاطیما.........................
00:39 اولین اجرای بلدم بودی #حامیم....
00:22 اگه توهم دلتنگه بهم بگو بهم بگو بهم بگو ...
00:17 دوتاشون عشقن 🖤🤍~~~~~~~~~~~~~
00:22 خوشحالمکهتورفتیو...
00:23 همه میگن به فکرش نباش بیخودی میکردی اینهمه تلاش
00:23 نمیتونستی تکون بخوری از نعشگی درد!🖤🚶🏻♂️
00:19 حال روز خیلیامونه:)💔 هعی:::::